Hoe defeniëer je zwaar? t.o.v. een gemiddelde europese of japanse wagen gaat de koppeling zwaar. Maar natuurlijk niet zo zwaar, dat je bovenbeen gaat trillen bij wat langer intrappen van de koppeling voor een stoplicht. by the way, welkom op het forum Nou je been gaat zeker trillen Heb in een an...