hey allemaal. tja met een ZS was ik ff een vreemde eend in de bijt, maar heb wel een hele leuke dag gehad. zeker voor herhaling vatbaar. heb me hier dus ook aangemeld om eens te kijken hoe andere deze dag hebben beleefd. ik heb ook een paar foto's gemaakt dus kijk maar ff. http://www.mijnalbum.nl/Fo...