Een uitlaat stoot uiteraard allerlei gassen uit (CO,CO2,HC,O2,NOx) Indien de CO te hoog is moet je dit per definitie in de motor gaan zoeken en spreken we over een onvolledige verbranding of slechte verstuiving. Een injector cleaner kan helpen indien het vervuiling betreft. Mogelijke andere oorzaken...