Ben ik blij dat mijn ventje naar Engeland is geweest, hij weet nu eindelijk wat onze volgende auto wordt. Hij zal vanaf nu eindelijk hard gaan werken en mee sparen voor mijn volgende auto!!! DE SV-R, de kleur daar ben ik nog niet zeker van maar heb nog tijd genoeg om een besluit te nemen. Dus, Bruno...