Het is een vaste prijs, de auto is het meer dan waard. Geen wrak van de weg en ik krijg vaak complimenten over de staat van onderhoud (optisch en technisch) van deze MGF. Het is mijn tweede hobbie-auto ( heb nog een oldtimer) en er wordt erg weinig mee gereden.