Hallo, Eerst en vooral, ik ken niks van wagens, dus ik gebruik denkelijk ongelukkige termen, maar ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen : Ben vrijdag ll niet door de keuring geraakt owv een nieuwe wetgeving rond tuning, die bepaalt dat er voldoende "spatie moet zijn tussen band en wielkast", iet...