Bruno schreefColoninderdaad, ik zie het probleem er niet van in eerlijk gezegd, zeker niet met mooi weer, maar met heel mijn gevaarte tegen 90 km/u is echt geen pretje.
Bart-K schreefColon@Jager: via maasmechelen is maar 15min langer, ik twijfel ook om eerst naar daar te komen.
Lijkt me wel zo leuk om met een grote groep tegelijk aan te komen.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.