Ha die Bruno, Bedankt voor de snelle reactie. Inderdaad ik heb alleen nieuwe voorbanden nodig. Nu heb ik de aanbevolen Goodyear, maar die maakt mijns inziens te veel herrie. Ik heb een site gevonden in NL. waar ook de banden worden aangeboden die ik als tip heb gekregen, namelijk de Uniroyal RainSpo...