Ja, inderdaad. Dat ga ik nog eens doen. Verschil meten kan ik niet omdat de F niets doet. Start dus ook niet!! Gaat niet rond, niets. Er brandt geen enkel lichtje. Ik dacht aan het alarm, of een centrale zekering, maar kan nergens één vinden die stuk is.
