Ik heb ondertussen terug contact gehad met Meguiar's. Enerzijds om hen te feliciteren met de perfecte organisatie en anderzijds om te polsen naar een nieuwe datum in 2007. Mijn voorstel was om de zaterdag voor de Kempenrit te nemen, ondanks we dan met the day before zitten ook. Nu hebben de aanwezig...
Iedereen veel plezier gewenst morgen en hopelijk steken jullie er iets van op. Ik al eens aan jullie denken tijdens mijn werk. Ik heb de organistaie niet laten weten dat er een 5-tal ontbreken, dus best met een lege maag vertrekken morgen! Geeft niets, dan is er meer tijd voor elke wagen individueel.
Het gaat inderdaad zowiezo door.
Of we/jullie nu met 15 of 3 zijn.
Maar laat het duidelijk zijn dat het jammer is dat er zoveel mensen het laten afweten.
Volgende week zaterdag is het zover. Hier nog even de gegevens. Om half 9 ten laatste moet iedereen aanwezig zijn. Veel plezier! Wat houdt dit in? 8.30 - 09.00 Koffie en ontvangst cursisten. 9.00 - 11.00 Meguiar’s historie en Meguiars' 5 stap systeem. 11.00 - 11.30 Vragen en antwoorden. 11.30...