veronderstel dat je deze garage bedoelt ...denk dat ik daar zal gaan vermits ik daar reeds klant ben met land-rover...al hoop ik dat ik daar niet teveel naartoe zal moeten !!!
bedankt voor alle reakties !
heb de wagen van een partikulier gekocht en heb (gelukkig) nog geen garage moeten opzoeken ! ik weet trouwens geen garage zijn op de elisabethlaan !!!