ik hoopte ook op de stekkers onder de stoelen. Ik las hier dat dat wel meer voorkomt (en zelfs niet altijd te fixen is).
De garage had hem echter aan de T4 gehangen en gezien dat het de stuurdoos is, dus daar ben ik tamelijk zeker van.
Bruno, Ik zal even via PM contact met jou opnemen...