Hallo mensen, Ik heb gisteravond de verdelerkap eraf gehad en mijn inziens viel het wel mee met de slijtage aan zowel de rotor als de verdelerkap, ook de accu was nog wel goed. Het stotteren van mijn auto is echter nog wel aanwezig. Heb het idee dat naarmate de auto warmer wordt het stotteren toenee...