nogmaals bedankt voor het meedenken ….heeft even geduurd maar het is verholpen.....sluiting in de motor van de fan. met dank aan mijn monteur groet roel
de dop was idd niet fris meer...het is de radiateur koeling.....is het niet zo als je hem stationair laat lopen, en de temp. oploopt tot voorbij de helft van de temp.meter dat de fan aan moet slaan? Druk heeft zich dan al flink opgebouwd ,even als de temp. nog een dingetje....als de motor draait en ...
tijdje geleden een kokende motor gehad (warm weer en file) resultaat een scheurtje in het reservoir vandaag op zoekgegaan naar de oorzaak...na de motor flink warm te hebben gedraaid bleek de fan niet aan te slaan, dus zekering na gekeken/sensor vervangen /evenals het relais/ontlucht....maar alles zo...