Hallo iedereen, In het kort, ik ben Jochem en heb onlangs in Nederland een Mgf van 98 gekocht. De Mg heeft een British racing groene kleur met leren beige interieur, ik ben er helemaal weg van! Ik vind het tot nu toe een fantastische auto en zou hem graag zo snel mogelijk ingevoerd krijgen in België...