Ik zag dat jullie mijn foto's al hadden gevonden, paar plaatjes om het draadje wat op te vrolijken. http://autopics.nl/fotos/classic/NatOldFest2015/U07A6001.JPG http://autopics.nl/fotos/classic/NatOldFest2015/U07A6054.JPG http://autopics.nl/fotos/classic/NatOldFest2015/U07A6082.JPG http://autopics.n...