Alweer een supereditie. Koen/Hilde, Bruno/Erik, Ton/Gea, Kasper, Tom, bedankt voor jullie medewerking. Aan het "Edegems" koppel: bedankt om langs te komen in Ramskapelle en mee tot bollen tot in Ardooie. Tof ! ook wij vonden het super fijn ! hopelijk tot een volgende gelegenheid. groetjes...