Hallo , Ik zal me even voorstellen.... Mijn naam is Wim , 63 JAAR. Ik woon in Limburg NL. Ik heb van mijn jeugd af al een affectie Voor het merk MG . Het was de bedoeling wanneer ik met pensioen Zou gaan een MG aan te schaffen als hobby/vrijetijds auto . Het bloed begon me twee jaar geleden erg te k...