
Andros schreefColonOp zich lukt direct foto's plaatsen met Tapatalk weer wel. Het gaat dan wel via Tapatalk's eigen servers.
Send from my fancy shmancy Xiaomi

Mr. Dj M. schreefColonHet klinkt als een kapotte koppeling......
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.