Het zal idd wek de slave cilinder zijn heb candaag het dak eraf gehaald dit werk makkelijker op die plaats, en idd de cilinder was nat alsook de ruimte er rond iemand enig idee wat dit kost?
ik kan dus niet meer rijden sinds vandaag voelde ik de drukt op mn koppeling pedaal wegzakken tijdens het rijden. ben nog net thuis geraakt maar nu mijn vraag iemand enig idee wat de oorzaak zou kunne zijn? ik kan mijn koppeling nog 2cm indrukken en dan zit ik op de vloer. heb ook het resevoir vanvo...