Ja, na de eerste keer draaien (hij starte niet) kwam ik er achter dat de vvc riem 1 tandje verkeerd stond. Daarna alles goed op timing gezet, maar nou loopt ie wel alleen heb ik een stotterende motor.
Ik ben nou wel heel erg geneigd om m naar de garage te brengen en dat ze t daar maar uitzoeken