Allee , aan de onderkant van de motor heb ik steeds olie hangen (lek).
Denk dat er ergens een lek is barrage (oliekeerring).
Is dat veel werk de oliekeerring vervangen van een mgf ? tijdsduur ?
Als ik al wat info heb dan weet ik hoelang ik deze zou moeten missen ?
mvg Xiebu