ik woon en werk in een hotel..
en hij zal de website van meddo wel gevonden hebben en daar staan geloof ik inderdaad een paar foto's van die sneeuwbuien van laatst op..
website van mijn hotel staat ook op mijn profiel. en daar staat weer een link op van de site meddo..
