Hoi allemaal, Voor ons is de toerperiode afgelopen en we zijn al een beetje begonnen met prutsen aan de auto, zo zijn we nu bezig met het monteren van onze Trophy spoiler. Ziet er tot nu toe erg mooi uit. We hadden onze twijfels of hij niet te laag werd maar dat valt reuze mee!! Hier het resultaat.....