Ik weet niet zeker of het al verwerkt is aangezien ik nog bij deelnemers sta, dus bij deze nogmaals: ik heb helaas geen vrij kunnen regelen dus ik zal niet aan rit kunnen deelnemen!
Heel veel plezier in ieder geval, ik hoop er graag de volgende keer bij te zijn.
Gr Joris