Omgerekend kom ik op 1,3mm toe in, dat is goed.(ik ga ervan uit dat je 16" wielen hebt) Wielvluchten staan mooi gelijk, ook dat is prima. Ik mis echter wel de achterwielen. Deze zijn voor de rechtuit stabiliteit belangrijk. Hey Herman zo'n kleine aanpassing want dit is de eerste keer dat de ga...