Beste Allemaal, dank voor jullie input, inmiddels de "gewone sleutel code, en de EKA code " via Engeland ontvangen, sleutels al nagemaakt, nu nog de speurtocht naar een andere ECU, en ontvanger en transponders, of is er iemand die weet hoe ik dit omzeilen kan, bv nieuwe code en transponder...