Is ergens op het net te vinden wat je wel / niet kunt los maken zonder de hele boel te mollen?
Groeten Roger
Luc schreefColonAls ik de voor-inschrijvingen van de Kempenrit 2004 bekijk is het misschien beter om deze editie te laten starten in Nederland.
Bijna 1 op de 2 deelnemers komen uit Oranjeland......
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.