Hoi MG fanaten. Sinds een paar weken heeft mijn koppelingspedaal te veel vrije slag. Met het gevolg dat de auto niet goed in de versnelling gezet kan worden. Het reservoir is nog voldoende gevuld en niveau zakt ook niet. Is dit een kwestie van ontluchten of is er iets anders aan de hand? Graag hulp....