Beste mensen, Een vriend van me heeft een nieuwe ruitenwissermotor gemonteerd nadat de oude de geest had gegeven. Aansluiten en draaien maar denk je dan, maar helaas. De wissers werken goed, zijn goed gemonteerd, dus wissen de ruit over het gewenste deel, maar bij het uitschakelen blijven ze halverw...