Beste Kachel, voor zover ik er iets van ken, zijn trophy veerbollen stugger, en ligt de wagen iets lager. Wat resulteert in een uitermate goede wegligging. Beste Bruno, "de berg", als ik even indiscreet mag zijn, is dat Heist op den Berg? Ik ben zelf ook van Heist, zo zouden we mekaar nog ...