TL-Rev schreefColonDe F is weg...en idd met gemengde gevoelens![]()
Gelukkig blijft hij in de buurt. Een vriend van mij (de buurman van Stef) heeft hem een weekje geleend en hij heeft besloten de auto niet meer terug te geven.
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.