Aah leuk Erik! Nog even voor de liefhebbers, ik maak niet alleen filmpjes, ik schiet ook foto's en schrijf daar graag een artikeltje bij. Zo ook dus bij de MG-F van de heren Roemer. Je hoeft enkel even HIER te klikken. Mocht je meer op de hoogte gehouden willen worden van wat ik zoal nog meer maak, ...
Haa ja voordat we gingen filmen was de auto nog best knap maar na een fikse regenbui onderweg en in combinatie met boeren weggetjes en dijkjes werd de auto er niet beter op zegmaar.