Een kennis van me heeft zn velgen gespoten met Plastic Dip.
Ik moet zeggen, zag er niet slecht uit.
Na op internet gezocht te hebben zijn de mensen er wel enthousiast over, het brengt een rubber laagje op dat beschermd, minder krassen etc.
Heeft iemand hier er ervaring mee?