Hallo,
Mogelijk kan iemand mij van het volgende probleem helpen.
Ik heb ontdekt dat het lampje van de airbag niet brand.
Dus bij het op contact zetten, gaat er niets branden, en gaat dus ook niet uit zoals het hoort. Bij de aankoop heb ik hier ook niet op gelet.
Ik hoor graag van jullie,
Dijkwacht