met aan de kook bedoel ik ook echt aan de kook,de stoom kwam onder het kofferdeksel vandaan .
ben gestopt en gekeken en het borrelde door de dop heen.
de dop langzaam beetje bij beetje los gedraaid en water bijgevuld.
dit is een paar keer over gebeurd terwijl de temperatuurmeter niet opliep.