mijn ervaring met tf en bagaerek is dat het ding na een tijdje los komt te zitten door de trillingen .. goed vastschroeven is de boodschap en als je het laat zitten , wat ikzelf overigens ook lelijk vind , dan moet je regelmating controleren of de schroeven nog vast zitten . monteersleuteltje altijd...