hey luitjes,ben ik weer.... even n update voor zover je er van kan spreken,haha. mn veertjes zijn weer opgepompt dus het rijdt weer een stuk beter,hij stuitert nu niet meer zo dankzij BRUNO,echt een sympathieke gast! en heb ook een mg svr bij hem gezien,die was echt super,kreeg kippenvel toen die we...