Jullie kennen mij misschien als het neefje van Hans (was mee met de gooische vrouwen rit), die heeft mij getipt op deze link. Ik ga aankomende zaterdag waarschijnlijk even kijken naar die groene TF, zijn er nog bijzondere dingen waar ik op moet letten?