Sinds enige tijd blijft mijn rempedaal van mijn MGF hangen en wordt het steeds zwaarder om 'm te bedienen. Als ik heel hard rem dan blijft mijn rem ook steken. Pas als ik met mijn voet het rempedaal omhoog trek, komt de rem los. Mijn eerste verdenking waren verroeste/zwaar gaande draaipunten. Deze z...