Ik ben wat verward.... als ik de peilstok uit de koude motor neem en terugsteek na het schoonmaken, zie ik op de achterzijde van de stok een dun streepje, maar dan boven max. (het greepstukje van de vuldop af) Aan de voorkant zie ik eigenlijk geen peil....het plastic bolletje is alleen nat. ook, als...