Ik ben nog altijd bezig in mijn garage en mijn shop met mijn oldtimers en racewagens , Zondags op Zolder ga ik proberen ff langs te komen , maandag word de zr geleverd en dan kan ik er aan beginnen , zodat ze de 6de kan proberen , Ik heb ook al wel ophanging en remmen maar dat zal voor de volgende k...