Waarom zou er iets defect geraken, als je gewoon een diagnose vraagt, met bv. een T4 bij een andere dealer ? Persoonlijk acht ik het niet onmogelijk, maar heb ik toch een beetje mijn twijfels en voor 650 euro wil je toch zekerheid. Wil ik een diagnose vragen bij een andere dealer dan moet ik gokken...