Beste Leden,
mijn alarm gaat zo nu en dan zonder reden af.
ik haal dan altijd even de zekering eruit voor de buren, weet iemand of dit op te lossen is?
het schijnt dat er dan een censor ja versleten is en dan komt er water tussen en dan gaat ie af???
gr Martin