hallo allemaal, vorige week heb ik een MGF gekocht uit 1999 (maart) met 82000 KM gereden. *heb even geen foto's maar die zal ik proberen erbij te voegen* Nu wil het 'probleem' dat als ik 140/150 op de snelweg rijd de koelvloeistof meter 2 of 3 streepjes boven het midden streepje gaat. als ik weer te...