Vandaag voor het eerst een middag lang met de F wezen rijden, lekker door het Zeeuwse landschap. Dus rijksweg en binnenweggetjes, stapvoets en 140 km/uur hebben zich afgewisseld. De hele tijd de meterstanden in de gaten gehouden. De watertemp. heeft constant op 1 streepje onder het midden gestaan, d...