Na het succes van vorig jaar vind er op 2 juni 2012 weer een cars4kika plaats. Dit is wederom een tourrit met diverse mooie sportwagens, speciaal voor kinderen. Persoonlijk zou ik het ook leuk vinden als er weer een paar mg's erbij zijn! (ik heb er geen topic over gemaakt, omdat ik niet weet waar ik...
Super bedankt voor jullie inzet! De MG rijders hebben zich echt zeer netjes gedragen. Natuurlijk was er zoals altijd een gezonde competitie tussen MR2 rijders en MG rijders, die elkaar te proberen overtuigen welke auto's ze moeten rijden... Zelfs de kinderen konden niet kiezen, want beide modellen z...