schrokke schreefColonHet is niet dat hij kraakt bij het in achteruit zetten? Hij wil er gewoonweg niet in?
Wat ook kan helpen is direct na het ontkoppelen te schakelen.

ErikB schreefColonWij hebben iemand bij ons om op de beurs af te zetten en weer op te pikken ....

Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.