Thanks Vooralsnog niet al te veel reacties. Vind het wel vreemd, want de prijs lijkt me niet onredelijk voor wat je ervoor krijgt....dus als je iemand weet houd ik me aanbevolen!
Beste mensen, ik ben nieuw op dit forum. Vandaag heeft forumlid Kevin via een briefje onder mijn ruitenwisser mij op dit forum geattendeerd. Ik maak daarom direct maar van de gelegenheid gebruik om hier ook de MG te koop aan te bieden. De auto is van een goede vriend van me. Hij woont in Utrecht-cen...