Hallo met Liesbeth, allen heel hartelijk bedankt om te reageren. Ik zal dit eens aan die van de garage vertellen se. Volgende week gaan ze het eens goed bekijken. Voor de rest rijd hij heel goed of is het een zij?) Deze zomer laat ik hem terug vernissen daar die aan de deur aan't los komen is.Ben we...